پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ | 28 March 2024

با این کفش الکترونیکی استایل‌تان را عوض کنید

اگر شما از آن دسته افرادی هستید که دوست دارند چند جفت کفش کتانی بخرند تا همیشه شیک بپوشند، به زودی می‌توانید بدون مصرف پول زیادی مدل کفش خود را عوض کنید.

در ادامه باما همراه باشید

David Coelho برای کفشی پول جمع‌آوری می‌کند که در کناره‌هایش نمایشگرهایی رنگی از نوع کاغذ الکترونیک دارد. برای تغییر ظاهر این کفش فقط به یک اپلیکیشن موبایلی احتیاج دارید. حتی اگر دوست داشته باشید با کفش‌تان جلب توجه کنید، می‌توانید از انیمیشن هم استفاده کنید.

این کفش‌ها را می‌توان با ماشین لباس‌شویی شست و اگر از تصاویر ثابت استفاده کنید، کاغذ الکترونیکی آن هم تقریبا هیچ نیرویی مصرف نمی‌کند. همچنین قرار است به تکنولوژی‌ای مجهز شود که می‌تواند با راه رفتن شما شارژ شود. به این ترتیب، دیگر نیازی نیست شما کفش‌تان را به برق وصل کرده یا باتری آن را عوض کنید. باتری آن تا ۳۰ روز دوام می‌آورد و قابلیت شارژ بی‌سیم هم دارد. کفش ShiftWear ضد آب بوده و تا عمق ۵ متر در مقابل آب مقاوم است.

Coelho فرد بلندپروازی به نظر می‌رسد. برای اینکه کفش ShiftWear به عنوان یک گجت پوشیدنی به واقعیت بپیوندد حداقل به ۲۵۰ هزار دلار بودجه نیاز دارد، اما این در حالی است که Coelho فقط سقف ۲۵۰۰۰ دلار را برای کمک‌های مالی تعیین کرده است. کسانی که کمک مالی می‌کنند، می‌توانند در عوض یک مدل از آن کفش را بگیرند. به عنوان مثال با ۱۵۰ دلار می‌توانند ShfitWear L1 (مدل ارزان آن) را برای خودشان کنار بگذارند. مدل‌های بالاتر این کفش قیمت بیشتری دارند. البته هیچ تضمینی وجود ندارد که این تیم بتواند پروژه‌اش را محقق کند. اما از طرفی ایده‌ی این کفش‌ها واقعا جذاب است.

منبع: دیجی کالامگ